Vrijeme u Šibeniku
Find more about Weather in Sibenik, RH

Komentar - ponedjeljak, 26. svibnja 2008. u 09:41

5. regata Kupa Dalmacije - Makarska 24.03.2008.

Dino je počeo veslati, ali još treba biti jako oprezan s nastavkom intenzivnijeg rada. Nikako ne uspijevam da veslačima naglasim koliko je važno kvalitetno istezanje, te na koji način ga provoditi. Kada ja vodim istezanje to traje preko 25 minuta, a našim veslačima je problem i deset minuta. Loša gipkost u pregibu naprijed, leđima za posljedicu može imati težu ozljedu. Valjda će informacija konačno pasti na plodno tlo. Ponovo sam „ dilao “ po klubu stranice s vježbama istezanja od Andersona.
Ono što je dobro što naši veslači nisu kompjuteraši i samo rijetki znaju, imaju i koriste kompjuter. U protivnom bi bilo i gore. Djeca u Šibeniku jednostavno ne vole kompjuter jer su svjesni kako dugo sjedenje šteti njihovoj kralježnici. Takvi su kakvi su!
Da krenemo:
1XJBM Tomislav Bukić
Pobjeda s prednošću koja je zaista bila ogromna. Mislim da je s razlikom ostvarenom i sebe iznenadio. Greške koje se pojavljuju u izvođenju zaveslaju treba sada intenzivno ispravljati. Unatoč problemima s dolaskom u 6 sati ujutro, motiviranost za rad ne nedostaje, pa je dobar primjer ostalima. Veslanje je bilo vrlo dobro. Znajući da su pobjede u skifu posebne težine treba Tomislavu još jednom čestiti.
2xJBM Jere Gulin - Ivica Ban
Pobjeda u njihovom slučaju nije bila upitna u niti jednom trenutku. Veslanje na treningu je dosta tvrdo i nesigurno, pa dio takvog veslanja prenose na regatni tempo. Ono što možemo puno poboljšati jest tehnika u tempu 22 i rad u tempu iznad 30 koji još ne radimo. Očekujem da u idućih mjesec i pol dana, do Državnog, kvalitetno nadogradimo veliki zimski rad, uz njihovu sadašnju motiviranost. U radu im ne nedostaje potrebna doza samouvjerenosti i športske drskosti, posebno Jeri.
2XJBM Domagoj Babić - Branimir Plenča
Posljednje mjesto s veslanjem kakvo je bilo. Razočarenje je mala riječ za njih. Ja sam očekivao bolje veslanje, iako se na treningu mučimo s osnovama zaveslaja. Njihovi rezultati na ergometru nisu iznimni, ali su bolji od veslanje koje su pokazali u Makarskoj. Čeka nas opet puno rada na ispravljanju ne grešaka nego slabosti.
2XJMB Josip Žurić - Luka Grubišić
Iako sam bio ozbiljno ljut na određena ponašanja zadovoljan sam veslanjem. Da nisu stali ranije možda je i treće mjesto bilo uhvatljivo, ovako samo četvrto. Očito im nisam objasnio svrhu sirene prolaskom ciljne ravnina. Ovdje je važno napomenuti da smo još jednog veslača uključili u regatno veslanje. Pred Josipom je dug put da bude spreman za Državna natjecanja. Luka je na treningu, idući dan, samo potvrdio svoje mogućnosti lakoćom kojom mu čamac plovi.
4XJMB Luka Horvatović , Bruno Radić, Dino Baljkas, Franko Sarađen
Pobjeda nad do sada nepobjedivim Zadranima ima svoje čari. Iskreno govoreći nadao sam se pobjedi, no kada je tijekom trke Jovica uočio ( dobro vidi) da Zadrani vode pomislio sam: „ipak sam naše precijenio“. Pobijedili su u finišu u zaista velikom stilu. Veslali su, iako bez štrokmetra, po dogovoru u tempu i u ritmu. Trebalo bi nas sve radovati, osim što je Dino veslao, sve bolji Franko i Bruno, te odlični štroker Luka .